Friday, April 2, 2010

The 27th Century of Gurl Named SARA


H a p p y B i r t h D a y To Me

Century? gilo ko apo....hehehe..27yr old..aku la kan..da nama pun blog ni saragurl.blogspot.com .... heeee :p ....aku x celeb mane2 pun just bought the cake used voucher yg Celcom sent to me as 1 of my acct is CPS Cust..hehehe..so yg d balance my bb byr kan....
so, da 27??what d hell...da tua daaaa..tp ade org ckp nmpk muda kan??kekekeeee (oopppssss terperasan..) sori la guys..pd korg2 yg rse nk buwekkkkkk...xpe. aku x ksah pun...sbb aku xnmpk lau korg buwekkkk..lau aku nmpk, cnfirm laa dgn aku skali yg akan double2 buwekkk..hahahaha...by d way, to those my fwenS yg wish tu (esp kt FB aku), thanx so muchhh aiteeeee...yg mne ckp i love u tu, so aku pn i love u gak laa...but only for gurl laa...(erkkk, ade ke boy yg ckp i love u kt aku..?) ehhh, ade laa....n of course la my Bb tuuu..hehehe
ok la, stakat ini je yg dpt d update..lain ari, lau rjin aku hapdate lagi...c yaaaa!!!!

1 comment: