Sunday, January 17, 2010

Dua Ribu Sepuluh

hahaha..owg lain da awl2 mengupdatekn blog aku je yg terkontang kanting bru nk update..da byk kali aku nk update..tp asyik mls jerr...ni pun kebetulan aku dok ym dgn kwn aku, da alang2 tu trus je ler update..xde cter pun...erkk!!!aku nk asyik xde cter je kan??hahaha sbnrnyer ade..n byk..cume utk thn ni aku adela 2 azam yg cube aku nk realisasikan..ape bnde tu..hrmm, biarla mnjadi rhsia aku sndiri...smpai mse, n andaikata aku da cpai azam tu, akan ku war2 kan pd kwn2 aku..hehehe..apepun, utk setiap thn yg baru, aku akan sntiasa utk jd yg terbaik pd org2 yg aku syg...utk entry niii, tgk2 jela pic2 yg aku snap sndiri..hahaha..byk yg thn ujung thn 2009 yg tersmpan dlm hp aku..hahahaa...wpun akn mngundang kebosanan reader2 yg aku x knal..ade aku kesah?kekekeeee...haha jahat x ayat tuhh?

byk lg pic yg nk aku upload dlm entry yg satu nii..kunun kesimpulan kesah aku utk 2009..tp da sblm ni aku ade entry psl internet koneksyen yg mcm WTF ni kan, jadinye trpksala aku pndamkan sj niat aku dlm jantung aku dulu..hohohoooo...nnt2 lau aku rjin n ade lptop lg, aku buat len yaa...ok lahhh, nk p titun da...tata..

2010 - sje gedik2 posing2 kt tilam aku yg da x bper nk ade spring tuhh..hikhikhikk

2010 - tucin aku yg nama Pu3..tgkla gelagatnya..yg pling x senonoh pic tgh tuhh..adoiyaiii...pic tghari niii...tdo x hengat dunia..mlm2 g melacur je kejenyerrr..siang2 terbungkang la atas tilam..hehhe

2009 - sumwhere i belong...psing2 dlm bilik hotel..cuti2 malaysia..:p

2009 - with him d person i Love d most..my Booboo yg toekk...hahaha

No comments:

Post a Comment