Sunday, January 18, 2009

Ku Tahu



(Left Side - 08 / Right Side - 09) Assalamualaikum..hurmmm, da lme x lawat blog aku yg pling x glemer niii..huhuhuuu…well, era 08 da berlalu semalam n msuk era yg bru 09..ape planning aku?hurmm, dunno yet..this yr m goin to 26..wow, da byk umo aku rupenyer..hihihi..y?u oll think i shld kawen ke?hahaha..no way beb!selagi x jmpe yg btul2 aku rse confidence, selagi tu la aku x kan kawen..apepun, hope i will find sum1 to be my partner sleeping beauty..ekekekeee. Last yr (yr 08) to many incident yg jd kat aku..xkire la sedey, gembira, menangis or ketawa menjadikan aku lebih tega utk terima tiap dugaan yg aku terima dgn cekalnyer..(hahaha yeke tega?).hati aku lbih byk menangis dr ketawa dan aku harap utk tahun ni, akan berubah sebaliknya..sememangnya ape yg aku lalui menjadikan aku utk jd sum1 yg lebih strong n tough tuk mhadapinya even aku tau hati aku mengatakan sebaliknya..sekian lama aku mncari kedamaian, ianya wujud tapi aku alpa dengan tiap kegembiraan yg Allah kurniakan pada dan kini, utk penghijrahan yg baru akan ku cari semula kedamaian yg telah aku hilangkan sendiri di sebabkan kealpaan aku yang x penah aku sedari.. n for d 1st time aku really nk dedicate n said to my special best gurl friend (Nurul - Thuglifemafioso), u r really2 a great fwen 4 me…i believe that i never found a gurl like u..thanx so much.. n oso, (Roshidayu - Mummy shie)..u oso a great nu fren 4 me..owes stay to be hot mama..aku penah nangis dpan ko kan?hahahah jgn lupe ok… To my frens, aku doakan yg terbaik untuk kalian sumer..n hope dis yr adalah tahun yg lebih baik dr tahun2 yg sebelumnyer..Amin

No comments:

Post a Comment