Sunday, February 1, 2009

A L - F a t i h a h (Tuju khas untuk Ekin)

Morning and assalamualaikum...actually pagi ni aku nk menulis khas utk Ekin chantek yg bru sje kehilangan ayah yg disayangi semalam...mse on the way nk g keje pg td, aku dapat sms dr Iza Chumeyll tentang berita niiii...takziah utk ekin sekeluarga...she must be sad kan?sabar tau ekin...even org ckp menangisi kematian seseorg adalah tidak baik, tapi aku tau ape perasaan bile kter kehilangan seseorg yg kter syg, tmbah pulak org tu adalah darah daging kiter sndiri..aku da penah rse semua tuuuu, kehilangan abah aku...04 Julai akn genap 2 thn pemergian arwah abah aku n smpai sekarang aku msih lagi merindui arwah abah aku..to ekin, kuatkan semangat ok..Allah lebih syg kan ayah ekin...n even ayah da xde, tp die akan sntiasa di sisi ekin utk memerhatikan ekin...AMIN and syg ekin yg suara serak nihhhh!!!! c,")

1 comment: