Monday, March 19, 2012

Lpas Kawen...issue nye adelah...


Harusla da jd ibu yang mengandung (tp x la sekurus seperti model di atas yer....hihhhihihi)..alhamdulillah, skrg da 6 months..ekspresiku..teruja, takut, sangat gembira dan yg x tergambar dgn perkataan..mse tgh typing n pun, my baby senyap..lau x sblm tu, asyik dok kicked my tummy jerr..hukkhukkk..tp xpelah, as long as i knew die seorg yg aktiF.. :)


sex? hehehe...d rahsiakn smpai die da keluar... :P but hopefully seperti yg aku jangkakan..apepun, cuma die nk sihat, sempurna sifat n be a good baby to mommy n daddy..


well, byk kisah n cerita tima aku peknen ni...dr segala mengidam, mimpi yg terok2..mimpi yg indah2..if nk story pn mcm pnjang..tp yg d most pling aku x boleh lupa, aku mimpi hantu n tah cmana dlm mimpi tu aku bc surah Al-Ikhlas tp sbnrnye dlm realiti pn mmg aku baca surah tu..sbbnya hubby aku ckp die terkejut n trus bgn dr tdo utk kejutkn aku sbb aku bc dgn kuat..mak aku ckp, ade mkna lau mimpi mcmtu..sumtime lau aku ingt, aku akn bc surah tu.. :)


bile da peknen ni, bru la aku tau susahnye seorg ibu nk mengandungkan anaknya..mcm aku...byk bnda yg aku kena tmpuhi..sumtime tu x sabar jugak tp luckily B aku la yg selalu teman..byk suruh aku bersabar..well baby, hopefully nnt baby x nakal yer.... :P


nk out da la..nnt lau rjin aku sambung lg....daaaaaa (sbnrnye da nk blik..B sdg menunggu..hihihii)


No comments:

Post a Comment