Monday, August 17, 2009

H 1 N 1

hurmmm...sad news ttg mak ngah aku yg skrg ni dlm wad ICU kt Hosp. Kulim..adik aku yg lelaki pn smlm bru je blik dr Penang utk lawat mak ngah n pak ngah aku yg kebetulan dlm mse yg same di serang penyakit buah pinggang..mggu lepas, aku ade ckp dgn sepupu aku n tnye perihal cmna mak ngah aku blh dpt H1N1 tuu..n alkisahnye, rupenye2 lpas 3ari blik dr Hosp. BM utk jaga Pak Ngah aku, trus die dmam yg truk...n smpai skrg msih lg dlm ICU..dr nada die, aku tau die sedey...aku faham perasaan die..dr cerita adik aku, simptom yg ada pd mak ngah aku kt hosp tu mmg sama dgn simptom H1N1 yg sedang menular di Msia...sedey aku..bertambah sedih aku rse sbb pak ngah aku cuma tau yg mak ngah aku di wad biasa sbb dmam n die xtau sakit sbnr yg mak ngah aku sedang hadapi..x dpt aku bygkan keadaannya klu kedua2 sedara aku ni "pergi" dlm msa yg same...bkn aku nk mnta tp jus aku ter pk dgn situasi nya nnt if mereka da xde n cmana dgn seorg anak perempuan mereka yg msih lg berada di sekolah rendah..:(
apepun, aku harap..mereka akan sembuh seperi sediakala esp. mak ngah aku...

No comments:

Post a Comment